جالب بود.ایده اش بد نبود.نمیشه گفت پایانش باز بود.ولی خب جواب سوالات و داد.فقط چیزی که برای من سوال موند،اینه که چرا اول فیلم زوم کرد رو چشم های مرده،انگار که داره خواب میبینه
پاسخ
۰
۰
۰
۳ ماه پیش
نظر حاوی اسپویل میباشد!
مشاهده
Hamid66
در کل فیلم جالب و خوبی بود به نظرم ولی میشد خیلی بهتر بشه. اما کاش آخرش بهتر و کاملتر تموم میشد و کلی مجهول گذاشته احتمالا برای سری بعد فیلم